ADD ANYTHING HERE OR JUST REMOVE IT…
021-33532936
021-33532936

قیمت شیرآلات بال ولو در بازار

شیرآلات بال ولو میتوانند جریان مایع یا گاز را از طریق یک توپ دوار دار و دارای سوراخ کنترل کنند. در صورت چرخاندن توپ با استفاده از دستگیره، به یک چهارم دور (90 درجه)، جریان از شیر عبور و یا مسدود می‌شود. شیرآلات بال ولو با طول عمر بالا مشخص می‌شوند و دارای آب بندی بسیار محکمی هستند که به خوبی قابل اعتماد است که همین طول عمر در صورتی که حتی برای یک مدت طولانی از آن استفاده نشود نیز. پایدار است. در این مقاله از بلاگ ولو تجهیز به برسی قیمت و خرید بال ولو و انواع آن می‌پردازیم.

فواید استفاده از شیر بال ولو

در زیر به چند نمونه از مزایای شیرآلات بال ولو می‌پردازیم.

  • ساختاری ساده به همراه وزن کم و اندازه کوچک
  • پایداری بالا و قابل اعتماد
  • کاربری راحت، باز و بسته شدن با سرعت و راحتی بالا
  • قابلیت کنترل از راه دور به راحتی
  • نگهداری و تعمیر آسان
  • طیف بالای کاربری

شیرآلات بال ولو رایج در بازار

شیرآلات بال ولو رایج در بازار

استاندارد (بند کشیده):

بال ولو استاندارد از محفظه، صندلی، توپ و اهرم برای چرخش توپ ساخته شده اند. اینها شامل شیرهایی با دو، سه و چهار پورت هستند که میتوانند رزوه ای نر یا ماده یا ترکیبی از هر دوی آنها باشند. دریچه درزوه ای رایج ترین آنها بوده که دارای انواع مختلفی هستند: بال ولو کوچک، زاویه دار، بال ولو ISO بالا با صافی یکپارچه، این شیرآلات دارای طیف گسترده ای از گزینه ها و محدوده کاربری زیادی برای فشار و دماهای متفاوت دارند.

هیدرولیک:

شیرآلات بال ولو هیدرولیک با توجه به تحمل فشار بالا و همچنین مقاومت هیدرولیک و روغن گرمایشی، به صورت ویژه برای سیستم های هیدرولیک و گرمایشی ساخته و طراحی شده اند. این شیرآلات از فولاد ضد زنگ ساخته شده و برای فشار کاری بالا مناسب می‌باشند. حداکثر فشاری که این نوع بال ولو ها میتوانند تحمل کنند 500 بار بوده در صورتی که حداکثر دما تا 80 درجه سانتی گراد است. همچنین مرکز ثقل این شیر ها از پلی اکسی متیلن (POM) ساخته شده.

فلنجی:

بال ولو های فلنجی از نوع اتصال آنها مشخص می‌شود. پورت ها از طریق فلنجی که معمولا طبق یک استاندارد خاص طراحی شده، به سیستم لوله کشی متصل می‌شوند. با توجه به اینکه در طراحی این شیر ها منفذ کامل به کار رفته، دارای سرعت جریان بالایی هستند. هنگام انتخاب بال ولو فلنجی، جدا از درجه فشار، باید میزان فشرده سازی فلنج را نیز برسی کنید زیرا نشان دهنده بالاترین فشاری است که این نوع اتصال ها میتوانند تحمل کنند.

بال ولو فورج:

این شیر ها با شکل دادن به فلز ها و آلیاژ ها در حالتی که هنوز جامد هستند ساخته می‌شوند. شیرآلات بال ولو فورج برای انواع کاربرد های صنعتی که به فشار، دما و دیگر شرایط شدید نیاز دارند، مناسب هستند.

تهویه شده:

شیر های بال ولو تهویه شده در طراحی همانند بال ولو دو طرفه استاندارد هستند. در صورت بسته شدن شیر، منافذ آن در کنار درگاه خروجی قرار میگیرد و فشار آزاد می‌شود.

قیمت شیرآلات بال ولو

قیمت بال ولو

قیمت شیرآلات بال ولو با توجه به متریال، مدل، نوع، قطعات کار شده در آن و … متفاوت است. قبل از انتخاب و استعلام قیمت بال ولو باید کاربری مورد نیاز خود را در نظر گرفته که برای چه کاری نیاز به بال ولو داریم و قرار است در کجا و برای چه نوع سیالی در نظر گرفته شود. طبق این موضوعات قیمت متفاوت خواهد بود. شیرآلات مختلف بال ولو در بازار موجود است که هرکدام از آنها دارای کاربری و مصارف مختلفی هستند. پس بنابر این برآورد هزینه نیز با توجه به نوع نیاز مصرف کننده است. از جمله موارد دیگری که بر روی قیمت بال ولو تاثیر دارد، نحوه اتصال شیر و یا سیستم کنترلی نصب شده می‌باشد. همانطور که میدانید ابزار و تاسیساتی که در سیستم های صنعتی بزرگ به کار می‌رود بسیار حساس بوده و حائز اهمیت هستند.

پس با توجه به این موضوع اطمینان از کیفیت محصول امری حیاتی است. برای خرید بال ولو سعی کنید آن را از مراکز مطمئن و معتبر تهیه کنید.

سخن پایانی

مجموعه ولو تجهیز جزو وارد کننده ها و تامین کنندگان برتر انواع شیرآلات صنعتی با متریال های با کیفیت در بازار می‌باشد. شما میتوانید از طریق روش های مختلف که در صفحه تماس با ما مشاهده میکنید با کارشناسان ولوتجهیز تماس حاصل فرمایید و از لیست قیمت شیرآلات از جمله انواع بال ولو ها اطلاع پیدا کنید.

برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.